| Norsk Cinema 4D interesse | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
ztratoz90
Antall Innlegg : 53 Age : 33 Localisation : Verdal, Norge
| Tema: Norsk Cinema 4D interesse Fre Des 01, 2006 11:24 am | |
| ser ikke ut som det er sp mange som er interessert i norsk c4d side håper det er mange som legger merke til denne siden, og begynner å besøke den regelmessig | |
|
| |
Hjelvik Admin
Antall Innlegg : 81
| Tema: Re: Norsk Cinema 4D interesse Fre Des 01, 2006 12:01 pm | |
| Hei Ztratoz90 og velkommen til forumet! Siden ble fikset i går kveld. Det er ikke sikkert at så mange fra Norge har lagt merke til den enda. Men jeg lover deg at det vil komme flere som vil besøke siden regelmessig. Det blir fortløpende lagt inn flere tutorials, og avsløre teknikker o lagt ut en del tips. I kveld starter jeg på en lyssettings tutorial for forskjellige teknikker man bruker for å sette opp lys, som for eksempel backlight etc. Jeg tar sikkert også og lager en modelerings tutorial i kveld. Håper du besøker forumet ofte ztratoz90 og alle andre for så vidt! | |
|
| |
Strømberg(Admin) Admin
Antall Innlegg : 71 Age : 34 Localisation : Verdal
| Tema: Re: Norsk Cinema 4D interesse Fre Des 01, 2006 6:15 pm | |
| Velkommen olaf Jeg er glad du fant frem. Jeg går ut ifra at det blir flere beskøkende, etter vert. | |
|
| |
ztratoz90
| Tema: Re: Norsk Cinema 4D interesse Man Des 04, 2006 2:14 pm | |
| Jepp, kommer til å besøke denne siden hver dag jeg har internet, har vært lite aktiv i det siste, hadde bursdag den 3. desember så... mye styr rundt d, mn utover nå kommer jeg til å poste WIP`s som bare det | |
|
| |
Dan
Antall Innlegg : 3 Age : 38 Localisation : Hamar
| Tema: Ny bruker Man Des 04, 2006 4:38 pm | |
| Hei
Jeg bruker Cinema....her er jeg.
mvh
Daniel French | |
|
| |
Hjelvik Admin
Antall Innlegg : 81
| Tema: Re: Norsk Cinema 4D interesse Man Des 04, 2006 4:53 pm | |
| Hei Dan og velkommen til forumet! Bruker du Cinema 4D i jobbsammenheng? Hva har du i så fall brukt C4D til? litt nysgjerrig | |
|
| |
Strømberg(Admin) Admin
Antall Innlegg : 71 Age : 34 Localisation : Verdal
| Tema: Re: Norsk Cinema 4D interesse Man Des 04, 2006 6:21 pm | |
| Hallo, som du ser ztratoz så kommer det flere | |
|
| |
ztratoz90
| Tema: Re: Norsk Cinema 4D interesse Tir Des 05, 2006 12:06 pm | |
| Kult, først tenkte jeg dette ikke kom til å bli noen suksess, men nå ser det ut som om siden blir mer og mer populær. Håper det kommer MANGE fler | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Norsk Cinema 4D interesse | |
| |
|
| |
| Norsk Cinema 4D interesse | |
|