ztratoz90
Antall Innlegg : 53 Age : 33 Localisation : Verdal, Norge
| Tema: Cinema 4D Tir Des 05, 2006 3:04 pm | |
| Her var det ikke mye liv gitt. Jeg kan starte jeg da . hmm... Først og fremst er det en hobby jeg nettopp har startet med:) Skal fortsette, LENGE! Jeg liker for eksempel å lage objekter, som glass, hus, prøver meg på landskap men men, har lagd rom... har prøvd meg på character modelling, men det er ikke noe for meg. Holder meg til en ting nå, må øve for å bli bedre til de basice tinga først. Nå kan dere si hva dere mener og si hva dere synes er best å lage, hvordan dere bruker Cinema 4D, er det en hobby eller, osv. | |
|
Hjelvik Admin
Antall Innlegg : 81
| Tema: Re: Cinema 4D Tir Des 05, 2006 3:49 pm | |
| 3D er foreløpig en hobby for meg da, selv om jeg studerer det. Har også laget noen modeller til et firma som har tatt i mot med åpne armer. Det jeg liker hovedsaklig å lage karakterer, og sånn som store skip pg forskjellige objekter, gjennstander. Forresten vil jeg anbefale at du tar en titt på Terragen om du ikke har penger til å kjøpe et program som Vue som er et program for å lage landskap. Terragen er råbra og gratis! | |
|
ztratoz90
| Tema: Re: Cinema 4D Tir Des 05, 2006 5:20 pm | |
| Takk for tipset, skal se på saken Edit: Er det bare å laste terragen? takk for hjelpen. | |
|
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Cinema 4D Ons Des 06, 2006 12:56 pm | |
| | |
|
ztratoz90
| Tema: Re: Cinema 4D Tor Des 07, 2006 10:31 am | |
| ok, takk.. du er alt for snill Håper at mange flere kommer å titter innom slik at vi kan få flere medlemmer | |
|
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Cinema 4D Tor Des 07, 2006 10:48 am | |
| - ztratoz90 skrev:
- ok, takk.. du er alt foer snill
Bare morsomt å hjelpe . Kommer sikkert flere til forumet snart. Vi er nå faktisk på maxon sin side! http://www.maxon.net/pages/support/links_c4d_e.htmlVi har også reklamert for forumet på en del sider i Norge, så jeg håper og tror det vil komme flere etterhvert!
Sist endret av den Tor Des 07, 2006 10:51 am, endret 1 gang | |
|