C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.

IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

Oppdatering på C4DNorge

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Hjelvik
Admin

Antall Innlegg : 81

Oppdatering på C4DNorge Empty
PosteTema: Oppdatering på C4DNorge   Oppdatering på C4DNorge Icon_minitimeOns Okt 31, 2007 4:46 pm

Vi i C4DNorge har foretatt omrokeringer i administrasjonen. Andreas Strømberg har valgt å kaste inn håndkle. Ny administrator og webansvarlig er Fred Morten Ervik (Sakalav).

Fred Morten har foretatt endringer på C4DNorge. Vi har skiftet layout, fjernet unødvendig posting, ryddet opp, samt andre oppgaver som trengte og ordnes opp i.

Vi er nå godt i gang med å bringe forumet i lyset igjen. Vi skal etter hvert produsere vignett og markedsføre siden videre.

Forumregler ligger under ”teknisk” forumet. Det anbefales at alle medlemmer leser disse reglene.

Mvh.
Administrasjonen på C4DNorge.
Til Toppen Go down
Sakalav
Admin
Sakalav

Antall Innlegg : 15

PosteTema: Re: Oppdatering på C4DNorge   Oppdatering på C4DNorge Icon_minitimeTor Nov 01, 2007 9:02 pm

Da er vel de fleste forandringer som vil gjøres på plass.
Det vi jobber med nå er å få på plass en god logo som skal være vår merkevare.

Ellers så jobber vi litt med finne nye servere som vi kan legge forumet på.
Dette for at vi skal kunne ha full kontroll på alt som skjer, og at vi kan innstallere de tillegg vi måtte ønske.

Ellers så prøver vi ut et nytt område for å legge ut tutorials i form av video.
Denne plassen skal levere ganske god kvalitet på videoene (komprimeres lite), og vi vil da slippe de kvalitetsproblemene som vi hadde/har med de andre videoene.

Ellers så må jeg nesten si det at når det gjelder Cinema 4D programmet, så kan ikke jeg noe som helst (enda).
Det jeg kan si er at jeg har interesse for 3D, og har over lengre tid studert (lest info på internett) om mange forskjellige 3D programmer.
Det jeg har kommet frem til er at Cinema 4D er et utrolig bra program (på nivå med Maya, 3dmax, etc.), men med en mye lettere læringskurve, så jeg kommer nok til å sette meg litt inn i det etter hvert.

Grunnen til at jeg sitter her nå er at jeg som nevnt har dannet meg et bra bilde når det gjelder Cinema 4D, og at vi skal ha et norsk forum.
Dette gjør det letter for mange å lære seg 3D, og man vil føle seg tryggere på hva man gjør.

Ellers så vil jeg håpe på at aktiviteten stiger her igjen, og at flere brukere vil komme til oss slik at vi kan få et godt og aktivt norsk miljø for Cinema 4D.

Mvh
Admin
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)

Antall Innlegg : 71

PosteTema: Re: Oppdatering på C4DNorge   Oppdatering på C4DNorge Icon_minitimeTor Des 06, 2007 4:17 am

Det er enkelt og lære seg Cinema 4D i forhold til andre programer.... men problemet er att det er alt for lite tutorials til C4D enda.... jeg hadde laget en nybegynner tutorial for en stund siden. Men vet ikke helt hva som skjedde med den Razz
Så kan godt hende jeg lager en ny en Smile
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Sponsored content

PosteTema: Re: Oppdatering på C4DNorge   Oppdatering på C4DNorge Icon_minitime

Til Toppen Go down

Oppdatering på C4DNorge
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-