Da er vel de fleste forandringer som vil gjøres på plass.
Det vi jobber med nå er å få på plass en god logo som skal være vår merkevare.
Ellers så jobber vi litt med finne nye servere som vi kan legge forumet på.
Dette for at vi skal kunne ha full kontroll på alt som skjer, og at vi kan innstallere de tillegg vi måtte ønske.
Ellers så prøver vi ut et nytt område for å legge ut tutorials i form av video.
Denne plassen skal levere ganske god kvalitet på videoene (komprimeres lite), og vi vil da slippe de kvalitetsproblemene som vi hadde/har med de andre videoene.
Ellers så må jeg nesten si det at når det gjelder Cinema 4D programmet, så kan ikke jeg noe som helst (enda).
Det jeg kan si er at jeg har interesse for 3D, og har over lengre tid studert (lest info på internett) om mange forskjellige 3D programmer.
Det jeg har kommet frem til er at Cinema 4D er et utrolig bra program (på nivå med Maya, 3dmax, etc.), men med en mye lettere læringskurve, så jeg kommer nok til å sette meg litt inn i det etter hvert.
Grunnen til at jeg sitter her nå er at jeg som nevnt har dannet meg et bra bilde når det gjelder Cinema 4D, og at vi skal ha et norsk forum.
Dette gjør det letter for mange å lære seg 3D, og man vil føle seg tryggere på hva man gjør.
Ellers så vil jeg håpe på at aktiviteten stiger her igjen, og at flere brukere vil komme til oss slik at vi kan få et godt og aktivt norsk miljø for Cinema 4D.
Mvh
Admin