C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Nybegynner tutorial

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Sakalav
Admin
Sakalav


Antall Innlegg : 15
Age : 55
Localisation : Samnanger (Bergen)

Nybegynner tutorial Empty
PosteTema: Nybegynner tutorial   Nybegynner tutorial Icon_minitimeLør Apr 21, 2007 11:43 am

Det er mange fine tutorials her og på nettet, det er helt klart, men hva om man er helt nybegynner? Man sitter der helt fulstendig grønn og kan ikke noe om 3D i det hele tatt.
På det område finnes det ikke så masse tutorials (jeg har ikke sett noen), og hadde kansje vert en ide og laget noe rundt det temaet? Når man skal lage tutorials på det planet, så er det nok utrolig vanskelig med tanke på at man skal forklare på en måte som en komplett nybegynner skjønner....
I dette så legger jeg vel litt generell 3D som ikke nødvendigvis er rettet mot spesifike programmer, men forståelsen for 3D og begreper rundt det....

Det neste jeg lurer litt på er grunnleggende tutorials om programmet der man forklarer hvordan det er bygget opp, og hvor man finner tingene.
Her finnes det nok kansje flere tutorials på nettet (uten at jeg har funnet dem).
Her tenker jeg litt mere på at dette er ditt første møte med med Cinema 4D. Du har kjennskap til de helt grunnleggende tingene rundt 3D (som jeg er ute etter i første del), men her er du mer ute etter å bli grunnleggende kjennskap til programmet på nivå med "Hva heter du?, Hvor kommer du fra?, Hva er tlf.nr. ditt?....etc....."

Dere skjønner nok hva jeg er ute etter her, og er dette mulig å få til?
Det er nok en del der ute som er på et slikt stadie, og trenger så grunnleggende innføring.
Hvis man da i tillegg fikk en slik innføring på Norsk, så ville det bli utrolig lett og ikke minst gøy for mange.

Når man skal lære vekk noe på dette planet, så er det faktisk utrolig vanskelig, men er det noen av dere som kan dette, og vil påta seg en slik oppgave?
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Nybegynner tutorial Empty
PosteTema: Re: Nybegynner tutorial   Nybegynner tutorial Icon_minitimeSøn Apr 22, 2007 7:52 pm

Har laget en som er som du snakker om. Men den er får stor til youtube men skal se om jeg kan få uploaded den på en eller anne måte.
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Saigon
Gjest




Nybegynner tutorial Empty
PosteTema: Re: Nybegynner tutorial   Nybegynner tutorial Icon_minitimeSøn Apr 22, 2007 10:02 pm

Kjøp en selvstendig server. Får du hosta tingene selv samt masse andre fordeler. Kan jo også legge inn meta tags, så folk som søker "cinema 4d forum" på google, får opp denne siden..


Slår du flere fluer i en smekk.
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Nybegynner tutorial Empty
PosteTema: Re: Nybegynner tutorial   Nybegynner tutorial Icon_minitimeSøn Apr 22, 2007 10:35 pm

Folk som søker på norsk c4d forum får opp denne siden Wink
Og vi er på listen over c4d forum på nettsiden til Maxon.
www.maxon.net.
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Nybegynner tutorial Empty
PosteTema: Re: Nybegynner tutorial   Nybegynner tutorial Icon_minitimeTir Apr 24, 2007 6:55 pm

Så du trenger tutorials i form av hvordan programmet fungerer i alle kriker og kroker, som en introduksjon til programmet, og hvordan ting henger sammen?

Det blir vi nok å gjøre noe med. For tiden er det rimelig hektisk, men det er klart vi kommer til å ta oss selv i nakken å se på dette. Bare fint med flere planer for tutorials Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nybegynner tutorial Empty
PosteTema: Re: Nybegynner tutorial   Nybegynner tutorial Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nybegynner tutorial
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Car Crash
» Structure tutorial
» Structure tutorial
» Fireplace Tutorial
» Ny tutorial: Car crash

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: Ønske tutorials-
Gå Til: