Tema: Re: Monstertruck animasjon - eksperiment med Drive! Tor Jan 18, 2007 6:15 pm
Drive virker som en veldig kul plugin. Har ikke hatt muligheten for å prøve den desverre. Har du link til hvor du kan laste den ned?
Kul animasjon foresten
Holografisk
Antall Innlegg : 2 Age : 51 Localisation : Slependen
Tema: Re: Monstertruck animasjon - eksperiment med Drive! Lør Jan 20, 2007 2:38 am
Ok, skjønner jeg har masse å lære :D
Dette kommer til å gjøre hverdagen min lettere. Håper bare ingen ringer meg og skal ha noe gjort de nærmeste 6 månedene så skal jeg bli god. (I wish... Savner å være student igjen...)
Strømberg(Admin) Admin
Antall Innlegg : 71 Age : 34 Localisation : Verdal
Tema: Re: Monstertruck animasjon - eksperiment med Drive! Lør Jan 20, 2007 1:59 pm
Drive er en utrolig bra plugin. Du kan laste ned demoen på siden deres. Skal laste opp noen animationer, når jeg får fixa c4d den vill ikke rendere i picterwiever men skal nokk få fikset det:) Og velkomen Holografisk.
kimts
Antall Innlegg : 30 Age : 48 Localisation : Oslo, Norway
Tema: Må ha det! Bare må ha det! Søn Jan 21, 2007 2:41 am
Nok en kul ting til Cinema en bare må ha
ariander
Antall Innlegg : 8
Tema: Re: Monstertruck animasjon - eksperiment med Drive! Ons Jan 24, 2007 1:20 pm
Måtte leke litt mer .. måtte teste ut litt "hair" også :geek: her og her
Har bare laget en spline som bilen prøver å følge så godt den kan over terenget. Man kan sette punkter på denne spline'n med forskjellige hastigheter. Utrolig enkelt å sette opp. Er bare å trykke play og se hva som skjer.
Strømberg(Admin) Admin
Antall Innlegg : 71 Age : 34 Localisation : Verdal
Tema: Re: Monstertruck animasjon - eksperiment med Drive! Ons Jan 24, 2007 1:25 pm
Bra den, liker den siste best fin touch å slutten dær:P
Sponsored content
Tema: Re: Monstertruck animasjon - eksperiment med Drive!