| Julekonkuranse: Snømann | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Strømberg(Admin) Admin
Antall Innlegg : 71 Age : 34 Localisation : Verdal
| Tema: Julekonkuranse: Snømann Tir Des 05, 2006 7:59 pm | |
| Det er tid for vår første konkuranse Temaet er snømann, den trenger ikke og være tradisjonel men man må kan se att det er en snømann. Regler: Du kan bruke inporterte objekter til bakrund og liknende men alt som er på snømannen må du ha laget selv. Konkuransen slutter 20 desember. 1. Premie: En kurv med godt og sånt, til julen. Verdi: 300-500 kr. Avgjørelsen er det admin og Oter4D som bestemmer. Jeg har ikke lov til og delta. Må beste snømann vinne | |
|
| |
Hjelvik Admin
Antall Innlegg : 81
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tir Des 05, 2006 8:06 pm | |
| Endelig, vår første konkurranse Jeg håper medlemmer går løs på denne konkurrasen. Kunne blitt en fin overraskelse å kose seg med i juletida! Jeg har ikke lov til å delta, men konkurransen fristet nå som julen står på trappene, så jeg legger vell muligens til et bilde bare for morro skyld. Håper så mange som mulig kan delta! | |
|
| |
ztratoz90
Antall Innlegg : 53 Age : 33 Localisation : Verdal, Norge
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tir Des 05, 2006 11:12 pm | |
| Her er bildet mitt, edita armene på snømannen min. Zoomet litt | |
|
| |
Strømberg(Admin) Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Ons Des 06, 2006 7:35 pm | |
| Ser bra ut. Hadde vert morsomt om noe andre hadde deltat. | |
|
| |
GeeNee
Antall Innlegg : 2
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tor Des 07, 2006 12:00 am | |
| | |
|
| |
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tor Des 07, 2006 1:53 am | |
| Ja, så nå håper jeg du, GeeNee, og resten av medlemmene på forumet kan legger inn sitt bidrag til konkurransene som etterhvert kommer på denne siden! Man kan vinne fine premier, og få vist verkene sine. Håper så mange poster sin snømann på denne konkurransen at det blir vanskelig kåre vinneren. I øyeblikket er det kun kommet to innlegg så håper på å få flere! Edit: Konkurransen fristet litt nå som høytiden er om hjørnet! Jeg har postet min egen snømann, som er i utradisjonelle omgivelser Men som sagt har jeg ikke lov til å være med i konkurranser! https://2img.net/r/ihimizer/img212/4024/snmann2zl1.jpg
Sist endret av den Tor Des 07, 2006 2:11 am, endret 2 ganger | |
|
| |
kimts
Antall Innlegg : 30 Age : 48 Localisation : Oslo, Norway
| Tema: Snømann Tor Des 07, 2006 10:42 pm | |
| Må se om jeg får tid til å snekkre ihop noe. Har en idé, så gjennstår å først å se om jeg får tid, og deretter om jeg klarer å modelere og lage det jeg tenker på | |
|
| |
ztratoz90
Antall Innlegg : 53 Age : 33 Localisation : Verdal, Norge
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Fre Des 08, 2006 11:08 am | |
| Gleder meg allerede til neste konkuranse, uansett hvilken det blir. Håper det blir noe som er litt mer krevende enn min snømann | |
|
| |
kimts
| Tema: snømann Fre Des 08, 2006 5:47 pm | |
| En snømann kan da være krevende nok det. Spørs jo hvor enkelt eller vanskelig du vil gjøre det. Du kan gjøre det så enkelt som å sette noen spheres oppå hverandre, eller du kan modelere allt fra scratch, og da er det jo staraks mere krevende | |
|
| |
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Fre Des 08, 2006 6:19 pm | |
| Jeg tok poeng, Kimts, men generelt sett kommer det litt mer krevende oppgaver etterhvert om man skal ha et veldig bra resultat. Snømann kan være både enkelt og vanskelig, alt etter hvordan du modelerer den. Men i bunn og grunn er det ikke av det vanskelige Edit: Gidd mase på ny konkurranse når vi ikke engang er en fjærdedel ut i snømann konkurransen engang. Konkurranser vil komme, og jeg og admin beslutter hva emnet skal være, men det er også greit at dere kommer med forslag som kan tas til betraktning^^
Sist endret av den Fre Des 08, 2006 10:04 pm, endret 1 gang | |
|
| |
Strømberg(Admin) Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Fre Des 08, 2006 11:04 pm | |
| | |
|
| |
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Lør Des 09, 2006 8:45 pm | |
| gangster snømann. Orginal liten sak det der | |
|
| |
kimts
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Søn Des 10, 2006 12:07 am | |
| Angående denne konkuransen. Om vi har et bilde vi ønsker skal delta i konkurransen. Skal vi bare poste det her, eller er det ønsket at det skal leveres til noen annen plass? | |
|
| |
Strømberg(Admin) Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Søn Des 10, 2006 12:08 am | |
| Det skal postes her, på konkuransene framover blir det nokk. "Ferdig bilde" forum. Men ikke denne gang. | |
|
| |
ariander
Antall Innlegg : 8
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Man Des 11, 2006 11:01 pm | |
| Heisann, første post fra meg. Her er en kjapp snømann jeg laget. | |
|
| |
Strømberg(Admin) Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Man Des 11, 2006 11:06 pm | |
| Bra. Noe av det beste jeg har sett så langt. Jeg håper at du blir et fast medlem som er aktiv:D | |
|
| |
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Man Des 11, 2006 11:41 pm | |
| Nydelig Ble litt kald i den varme stua jeg sitter i når jeg så det bildet Men, det er alltid et men, og det men'et er: Den gulrot teksturen så litt feil ut. Endre noen instillinger vil vell kanskje hjelpe! Synes også det så interessant ut, jeg sender deg en pm. | |
|
| |
ariander
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tir Des 12, 2006 2:15 pm | |
| Prøvde å fikse litt på gulrot-nesa her. La på en ambient-oclusion shader på snøen, men den ble kanskje virkende litt skitten. Skulle ha hatt mer blått i seg tenker jeg. | |
|
| |
kimts
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tir Des 12, 2006 9:10 pm | |
| Ser riktig så bra ut. Vet ikke om det er noen vits for meg å fortsette med min snømann nå nå når jeg ser denne, samt de andre bildene du har lagt ut. Men får vel fortsette litt med min likevell, selvom jeg sliter litt med snø materialet mitt.... | |
|
| |
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tir Des 12, 2006 9:16 pm | |
| Ikke gi opp! Det dømmes ikke alltid i modeleringens navn eller hvor avansert man får det til, for da stikker som regel de samme personene av med seieren hver gang. Vi blir selsakt å dømme etter hva bilder 'gir deg', men også hvor teknisk og utseendemessig dyktig det er gjort. Vær snill å sleng ut ditt bidrag i konkurransen | |
|
| |
kimts
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tir Des 12, 2006 9:26 pm | |
| jauda, skal nok det. Om jeg bare får tid til å jobbe med den. Ikke alltid så greit dette med å finne tid nok når en både har full jobb og familie Også har jeg jo en DVD jeg må få laget ferdig og få sendt ut før jul. Har vel det meste nå. Mangler bare å finne på noe til menyene (helst noe jeg ikke har gjort før) | |
|
| |
ariander
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Ons Des 13, 2006 12:01 pm | |
| kimts: Nei, ikke gi opp, snø er et vanskelig materiale å lage, fordi det er en fin balansegang for om det blir for lyst eller for mørkt. Ofte er en bra Idé viktigere en det tekniske. Jeg har lagt ved snømannen min her (v10), om du vil titte litt på materialene etc. dan: den ser skikkelig bra ut! Kanskje få på noe stoff/bump på skjerfet også? ser tydelig at munnen har blitt laget av en hånd med vott på | |
|
| |
Hjelvik Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Ons Des 13, 2006 4:54 pm | |
| Veldig bra, ser du har gjort enn annen vri enn de vanlige snømennene i kroppsbyggningen. Liker kreativitet og orginalitet Ser ut som den synger Edit: Ikke mange dager til vinneren kåres. Hvis flere har planer om å være med i konkurransen så er det på høy tid:) | |
|
| |
Strømberg(Admin) Admin
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann Tor Des 21, 2006 2:31 am | |
| Stengt. Vinneren kåres snart. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Julekonkuranse: Snømann | |
| |
|