C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 En kort eller lang film!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
GeeNee




Antall Innlegg : 2

En kort eller lang film! Empty
PosteTema: En kort eller lang film!   En kort eller lang film! Icon_minitimeMan Des 11, 2006 12:36 pm

Siden jeg lager endel 3D filmer, så kåm jeg til å tenke på om vi C4D norge medlemmer og adminer kunne sammarbeide på en Jule eller Nyttårs aften film???
D tror jeg ville være kult:P
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

En kort eller lang film! Empty
PosteTema: Re: En kort eller lang film!   En kort eller lang film! Icon_minitimeMan Des 11, 2006 5:04 pm

Jeg mener å huske at det ble foreslått av meg for en stund siden her på forumet. Jeg, Admin og Ztratoz90 har i alle fall utvekslet noen ord om dette.
Likevel blir det nok å lages en c4dnorge film, men en julefilm er veldig uinteressant, spesielt med tanke på at det vil ta veldig lang tid å lage en film hvis man skal ha den bra både grafisk og komp messig, og selfølgelig det viktigste, storyen. Vi er sikkert ikke ferdig med julefilmen før langt ut på nyåret, å da er det plutselig totalt uinteressant å utvikle videre.

Det er mange punkter man må tenke over før man fyrer løs en film. Det er til eksempel noen som akkurat har startet med dette, og det vil da være mye de ikke har lært. Da trengs det en arbeidfordeling med folk som har forskjellige oppgaver Cool
Man kunne også gått for en enkel sak, men det hadde vært mye fetere med en film som man virkelig koser seg med. Det kan også lages en demoreel om så, eller en presentasjon.

Men siden dette har blitt litt diskutert før, og det ikke er en topic her på forumet om det, så blir det å komme fortløpende.
Til Toppen Go down
Designer hangbags




Antall Innlegg : 5

En kort eller lang film! Empty
PosteTema: Re: En kort eller lang film!   En kort eller lang film! Icon_minitimeSøn Okt 10, 2010 4:50 am

Why is there such a good post?I have never seen such an exquisite master piece even though I have been vertical and horizontal networks for many years.replica handbags
Til Toppen Go down
Sponsored content





En kort eller lang film! Empty
PosteTema: Re: En kort eller lang film!   En kort eller lang film! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
En kort eller lang film!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: C4D Snakk-
Gå Til: