C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Importering av filer

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Sakalav
Admin
Sakalav


Antall Innlegg : 15
Age : 55
Localisation : Samnanger (Bergen)

Importering av filer Empty
PosteTema: Importering av filer   Importering av filer Icon_minitimeLør Des 09, 2006 11:50 pm

Tidligere så har jeg så vidt vert borti 3ds max, men nå når jeg bruker Mac, så går det ikke å bruke det programmet.
Jeg har da begynt å kikke på C4D, og i forbindelse med det så lurer jeg på om det finnes noen mulighet for å importere 3ds max filer inn i C4D for så å jobbe videre med dem der?
Til Toppen Go down
kimts




Antall Innlegg : 30
Age : 47
Localisation : Oslo, Norway

Importering av filer Empty
PosteTema: Importering   Importering av filer Icon_minitimeSøn Des 10, 2006 12:02 am

Nå støtter ikke Cinema .max formatet, og det finnes ingen gratis converteringsprogrammer heller. Men finnes noen komersielle.

Tror det beste vil være å eksportere fra max i et format som cinema forstår. Som f.eks .obj, 3DS, eller noen av de andre formatene cinema støtter. Se under 3D Formats (file fomats) i Help for å få flere detaljer om støttede format, samt hvilke svakheter Cinema har med de forskjellige fomatene.
Til Toppen Go down
Maccan75




Antall Innlegg : 2

Importering av filer Empty
PosteTema: Har du et navn...   Importering av filer Icon_minitimeSøn Des 17, 2006 3:29 am

...på noen av de kommersielle programmene som faktisk kan konvertere fra .MAX til .C4D?

Håper på et svar for det har jeg lett lenge etter...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Importering av filer Empty
PosteTema: Re: Importering av filer   Importering av filer Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Importering av filer
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: Spørsmål-
Gå Til: