C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Ønske om tutorials til DVD

Go down 
+2
Strømberg(Admin)
Hjelvik
6 posters
AvInnlegg
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeTor Des 07, 2006 7:58 pm

Hei. Jeg vil gjerne at dere kommer med ønsker til hva admin og jeg skal lage tutorials til. Vi har planer om å legge en del tutorials til en DVD som en vinner av en konkurranse vil kunne bryne seg på. Fram til hva som er diskutert er det kun vinneren som får disse tutorial'ne. Det vil være alt fra basic til avansert i C4D, komp program og lignende. C4D er selsakt det eneste 3D programmet som skal dekkes, så ingen max eller maya som sikkert alle forstår uansett! Laughing

Som sagt, kom med ønsker til tutorials Cool
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Re: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeTor Des 07, 2006 11:59 pm

Kan hende det blir noen realflow dvder. Men vi får se det er det jo dere brukere som bestemmer.
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
ztratoz90




Antall Innlegg : 53
Age : 33
Localisation : Verdal, Norge

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Re: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeFre Des 08, 2006 11:07 am

Lag hva dere vil.
Jeg vil gjerne se en tutorial om realflow Smile
Til Toppen Go down
http://www.allebarna.no
leif_pilot




Antall Innlegg : 4

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Re: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeFre Des 08, 2006 3:34 pm

En tutorial med Realflow er meget velkommen! Jeg lurer litt på hvordan den funker mot Cinema. Lag en tutorial med en båt i sjøen...
Til Toppen Go down
Sakalav
Admin
Sakalav


Antall Innlegg : 15
Age : 55
Localisation : Samnanger (Bergen)

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Re: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeFre Des 08, 2006 3:45 pm

En tutorial dvd høres jo kjempe bra ut....
Regner med at alt stoffet på denne vil bli laget på Norsk....

Jeg kunne godt tenke meg helt grunnleggende informasjon om programmet, og hva de forskjellige tingene i programmet er, og hva de brukes til.

Dette er vel kansje litt for omfattende og formye forlangt Shocked
Til Toppen Go down
kimts




Antall Innlegg : 30
Age : 47
Localisation : Oslo, Norway

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Bodypaint + mere   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeFre Des 08, 2006 5:42 pm

Kunne tenkt meg en bra tutprial om bodypaint. Gjerne helt grunnleggende, og spessielt hvordan man kan få tilpasset UVWene slik at når man maler en plass på figuren så kommer det ikke opp andre plasser i tillegg (om du skjønner hva jeg prøver å si)

Kanskje også noe med character, boning etc. Ta da gjerne med de nye funksjonene i v.10 som muscle og skin (om du har v.10 da)
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Re: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeFre Des 08, 2006 6:12 pm

Det blir nok muligens ikke bare en DVD i første premie, men kanskje to eller tre. Har ikke enda tatt den besluttningen enda, men noen vil ha RF og noen vil ha C4D så de ønskene vil nok bli invilget.
Får se hva vi kan få til av trening i Bodypaint. Mulig det eventuelt kommer som gratis tutorial, men hvis det er større områder som skal dekkes i Bodypaint, så blir det nok en DVD Very Happy

Det er bare å komme med flere ønsker! Smile
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Re: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitimeFre Des 08, 2006 6:14 pm

Ja det kommer mange flere dvder vi får se hva vi for laget Very Happy
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Sponsored content





Ønske om tutorials til DVD Empty
PosteTema: Re: Ønske om tutorials til DVD   Ønske om tutorials til DVD Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ønske om tutorials til DVD
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: Ønske tutorials-
Gå Til: