C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Julekonkuranse: Snømann

Go down 
+2
Hjelvik
Strømberg(Admin)
6 posters
AvInnlegg
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTir Des 05, 2006 7:59 pm

Det er tid for vår første konkuranse cheers
Temaet er snømann, den trenger ikke og være tradisjonel men man må kan se att det er en snømann.
Regler: Du kan bruke inporterte objekter til bakrund og liknende men alt som er på snømannen må du ha laget selv.

Konkuransen slutter 20 desember.

1. Premie: En kurv med godt og sånt, til julen. Verdi: 300-500 kr.
Avgjørelsen er det admin og Oter4D som bestemmer.
Jeg har ikke lov til og delta.

Må beste snømann vinne santa
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTir Des 05, 2006 8:06 pm

Endelig, vår første konkurranse Smile
Jeg håper medlemmer går løs på denne konkurrasen. Kunne blitt en fin overraskelse å kose seg med i juletida!
Jeg har ikke lov til å delta, men konkurransen fristet nå som julen står på trappene, så jeg legger vell muligens til et bilde bare for morro skyld.
Håper så mange som mulig kan delta! Very Happy
Til Toppen Go down
ztratoz90




Antall Innlegg : 53
Age : 33
Localisation : Verdal, Norge

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTir Des 05, 2006 11:12 pm

Her er bildet mitt, edita armene på snømannen min.
Zoomet litt Smile

Julekonkuranse: Snømann Snowman3yt0.th
Til Toppen Go down
http://www.allebarna.no
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeOns Des 06, 2006 7:35 pm

Ser bra ut. Hadde vert morsomt om noe andre hadde deltat.
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
GeeNee




Antall Innlegg : 2

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTor Des 07, 2006 12:00 am

Dette er mitt bilde http://www.c4dcafe.com/ipb/index.php?act=Attach&type=post&id=23672

D tok ikke lange tiden men jeg syns det ble utolig bra:D
Den gutten såm jåbber med snømannen skal fårestille meg i en caroonstyle Smile
håper dere liker bilde
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTor Des 07, 2006 1:53 am

Ja, så nå håper jeg du, GeeNee, og resten av medlemmene på forumet kan legger inn sitt bidrag til konkurransene som etterhvert kommer på denne siden!
Man kan vinne fine premier, og få vist verkene sine. Håper så mange poster sin snømann på denne konkurransen at det blir vanskelig kåre vinneren. I øyeblikket er det kun kommet to innlegg så håper på å få flere! Very Happy

Edit: Konkurransen fristet litt nå som høytiden er om hjørnet! Jeg har postet min egen snømann, som er i utradisjonelle omgivelser Laughing Men som sagt har jeg ikke lov til å være med i konkurranser!
https://2img.net/r/ihimizer/img212/4024/snmann2zl1.jpg


Sist endret av den Tor Des 07, 2006 2:11 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
kimts




Antall Innlegg : 30
Age : 47
Localisation : Oslo, Norway

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTor Des 07, 2006 10:42 pm

Må se om jeg får tid til å snekkre ihop noe. Har en idé, så gjennstår å først å se om jeg får tid, og deretter om jeg klarer å modelere og lage det jeg tenker på Smile
Til Toppen Go down
ztratoz90




Antall Innlegg : 53
Age : 33
Localisation : Verdal, Norge

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeFre Des 08, 2006 11:08 am

Gleder meg allerede til neste konkuranse, uansett hvilken det blir.
Håper det blir noe som er litt mer krevende enn min snømann Razz
Til Toppen Go down
http://www.allebarna.no
kimts




Antall Innlegg : 30
Age : 47
Localisation : Oslo, Norway

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeFre Des 08, 2006 5:47 pm

En snømann kan da være krevende nok det. Spørs jo hvor enkelt eller vanskelig du vil gjøre det.
Du kan gjøre det så enkelt som å sette noen spheres oppå hverandre, eller du kan modelere allt fra scratch, og da er det jo staraks mere krevende Smile
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeFre Des 08, 2006 6:19 pm

Jeg tok poeng, Kimts, men generelt sett kommer det litt mer krevende oppgaver etterhvert om man skal ha et veldig bra resultat.
Snømann kan være både enkelt og vanskelig, alt etter hvordan du modelerer den. Men i bunn og grunn er det ikke av det vanskelige Smile

Edit: Gidd mase på ny konkurranse når vi ikke engang
er en fjærdedel ut i snømann konkurransen engang. Konkurranser vil
komme, og jeg og admin beslutter hva emnet skal være, men det er også
greit at dere kommer med forslag som kan tas til betraktning^^


Sist endret av den Fre Des 08, 2006 10:04 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeFre Des 08, 2006 11:04 pm

Her er en litt utradisjonel snømann:P Brukte 10 min på denne så ikke noe stort fra meg.
https://2img.net/h/i6.photobucket.com/albums/y224/Dragonhammer/Snmann0034.jpg
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeLør Des 09, 2006 8:45 pm

gangster snømann.
Orginal liten sak det der Smile
Til Toppen Go down
kimts




Antall Innlegg : 30
Age : 47
Localisation : Oslo, Norway

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeSøn Des 10, 2006 12:07 am

Angående denne konkuransen. Om vi har et bilde vi ønsker skal delta i konkurransen. Skal vi bare poste det her, eller er det ønsket at det skal leveres til noen annen plass?
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeSøn Des 10, 2006 12:08 am

Det skal postes her, på konkuransene framover blir det nokk.
"Ferdig bilde" forum. Men ikke denne gang.
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
ariander




Antall Innlegg : 8

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeMan Des 11, 2006 11:01 pm

Julekonkuranse: Snømann 319823626_d5a85e5ce8_o

Heisann, første post fra meg.
Her er en kjapp snømann jeg laget.
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeMan Des 11, 2006 11:06 pm

Bra. Noe av det beste jeg har sett så langt. Jeg håper at du blir et fast medlem som er aktiv:D
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeMan Des 11, 2006 11:41 pm

Nydelig Smile Ble litt kald i den varme stua jeg sitter i når jeg så det bildet Laughing
Men, det er alltid et men, og det men'et er: Den gulrot teksturen så litt feil ut. Endre noen instillinger vil vell kanskje hjelpe!
Synes også det så interessant ut, jeg sender deg en pm.
Til Toppen Go down
ariander




Antall Innlegg : 8

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTir Des 12, 2006 2:15 pm

Julekonkuranse: Snømann Snowman2

Prøvde å fikse litt på gulrot-nesa her. La på en ambient-oclusion shader på snøen, men den ble kanskje virkende litt skitten. Skulle ha hatt mer blått i seg tenker jeg.
Til Toppen Go down
kimts




Antall Innlegg : 30
Age : 47
Localisation : Oslo, Norway

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTir Des 12, 2006 9:10 pm

Ser riktig så bra ut. Vet ikke om det er noen vits for meg å fortsette med min snømann nå nå når jeg ser denne, samt de andre bildene du har lagt ut.
Men får vel fortsette litt med min likevell, selvom jeg sliter litt med snø materialet mitt....
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTir Des 12, 2006 9:16 pm

Ikke gi opp!
Det dømmes ikke alltid i modeleringens navn eller hvor avansert man får det til, for da stikker som regel de samme personene av med seieren hver gang.
Vi blir selsakt å dømme etter hva bilder 'gir deg', men også hvor teknisk og utseendemessig dyktig det er gjort. Vær snill å sleng ut ditt bidrag i konkurransen Smile
Til Toppen Go down
kimts




Antall Innlegg : 30
Age : 47
Localisation : Oslo, Norway

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTir Des 12, 2006 9:26 pm

jauda, skal nok det. Om jeg bare får tid til å jobbe med den.
Ikke alltid så greit dette med å finne tid nok når en både har full jobb og familie Smile
Også har jeg jo en DVD jeg må få laget ferdig og få sendt ut før jul. Har vel det meste nå. Mangler bare å finne på noe til menyene (helst noe jeg ikke har gjort før) Very Happy
Til Toppen Go down
ariander




Antall Innlegg : 8

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeOns Des 13, 2006 12:01 pm

kimts: Nei, ikke gi opp, snø er et vanskelig materiale å lage, fordi det er en fin balansegang for om det blir for lyst eller for mørkt. Ofte er en bra Idé viktigere en det tekniske. Jeg har lagt ved snømannen min her (v10), om du vil titte litt på materialene etc.

dan: den ser skikkelig bra ut! Kanskje få på noe stoff/bump på skjerfet også?
ser tydelig at munnen har blitt laget av en hånd med vott på Smile
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeOns Des 13, 2006 4:54 pm

Veldig bra, ser du har gjort enn annen vri enn de vanlige snømennene i kroppsbyggningen. Liker kreativitet og orginalitet Smile
Ser ut som den synger Laughing

Edit: Ikke mange dager til vinneren kåres. Hvis flere har planer om å være med i konkurransen så er det på høy tid:)
Til Toppen Go down
Strømberg(Admin)
Admin
Strømberg(Admin)


Antall Innlegg : 71
Age : 34
Localisation : Verdal

Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitimeTor Des 21, 2006 2:31 am

Stengt.
Vinneren kåres snart.
Til Toppen Go down
https://c4dnorge.editboard.com
Sponsored content





Julekonkuranse: Snømann Empty
PosteTema: Re: Julekonkuranse: Snømann   Julekonkuranse: Snømann Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Julekonkuranse: Snømann
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vinner: Julekonkuranse.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: Konkuranser-
Gå Til: