C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Kvalitet på videoene

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Sakalav
Admin
Sakalav


Antall Innlegg : 15
Age : 55
Localisation : Samnanger (Bergen)

Kvalitet på videoene Empty
PosteTema: Kvalitet på videoene   Kvalitet på videoene Icon_minitimeTir Des 05, 2006 2:29 pm

Jeg har sett på disse videoene som er lagt ut, og de er jo sikkert grei nok i seg selv.
Jeg derimot som har tilsvarende null peiling på C4D, har litt problemer med dem. Jeg klarer ikke å se hvor man skal trykke på videoene, så de er i for dårlig kvalitet til at jeg klarer å utføre disse tutorialene.

Det er et kjempe bra tiltak dere gjør, og dere bruker sikkert en god del tid på dette (all respekt for det), men det hadde vert en fordel om dere streamet videoene i en bedre kvalitet.

Keep up the good work :-)
Til Toppen Go down
ztratoz90




Antall Innlegg : 53
Age : 33
Localisation : Verdal, Norge

Kvalitet på videoene Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på videoene   Kvalitet på videoene Icon_minitimeTir Des 05, 2006 2:42 pm

Grunnen til at de har dårlig kvalitet er nok at filmene blir så "compressed" når de legger det ut på for eksempel youtube.. sparer masse plass på den siden når det blir gjort sånn, men hvis du går inn på:
http://www.c4dcafe.com/ipb/index.php?automodule=downloads&showcat=17

så finner du masse rart du kan øve deg på, det er nok den beste måten å lære seg C4D på.
Håper dette kan hjelpe deg Smile
Til Toppen Go down
http://www.allebarna.no
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Kvalitet på videoene Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på videoene   Kvalitet på videoene Icon_minitimeTir Des 05, 2006 4:51 pm

Det er som Ztratoz90 sier:
Veldig compressed. Vet ikke hvor ellers jeg kan legge ut filmene enn Youtube eller video.google.
C4Dcafe er jo en mulighet, men er det andre steder så hadde det vært fint. Liker ikke at de blir så compressed:x
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kvalitet på videoene Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på videoene   Kvalitet på videoene Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kvalitet på videoene
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: Ønske tutorials-
Gå Til: