C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Realflow, eller annen måte å lage hav på...

Go down 
3 posters
AvInnlegg
ztratoz90




Antall Innlegg : 53
Age : 33
Localisation : Verdal, Norge

Realflow, eller annen måte å lage hav på... Empty
PosteTema: Realflow, eller annen måte å lage hav på...   Realflow, eller annen måte å lage hav på... Icon_minitimeTir Des 05, 2006 12:11 pm

Som dere sikkert vet eller skjønner så har jeg ikke kommet så dypt inne i C4D enda, men det kommer seg, angående min post på spørsmål forumet...
Jeg tenkte det hadde vært bedre om jeg hadde sett en tutorial om hvordan man lager hav.
Så hvis noen gidder, hadde det vært fint om noen laget det, hvis det ikke er for mye å be om da Smile
Takk uansett santa
Til Toppen Go down
http://www.allebarna.no
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Realflow, eller annen måte å lage hav på... Empty
PosteTema: Re: Realflow, eller annen måte å lage hav på...   Realflow, eller annen måte å lage hav på... Icon_minitimeTir Des 05, 2006 1:03 pm

Jeg kan sikkert lage en tutorial om hvordan man lager bølger og ville tilstander til havs, og poste en realflow eller c4d fil. Eller at det er stille med små bølger.

Men først må jeg få postet cloth tutorial'n. Smile
Til Toppen Go down
vidarius




Antall Innlegg : 4
Age : 50
Localisation : Göteborg, Sverige

Realflow, eller annen måte å lage hav på... Empty
PosteTema: Re: Realflow, eller annen måte å lage hav på...   Realflow, eller annen måte å lage hav på... Icon_minitimeFre Apr 06, 2007 4:05 pm

hei. det er en veldig god tut. på hav i magasinet 3D World (nummer 74, feb. 2006) Tutorialen er helt og holdent i Cinema4D R9 og varer i ca. 20 minutter. Veldig bra tut.

Vidar
www.idad.no
Til Toppen Go down
http://www.idad.no
Sponsored content





Realflow, eller annen måte å lage hav på... Empty
PosteTema: Re: Realflow, eller annen måte å lage hav på...   Realflow, eller annen måte å lage hav på... Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Realflow, eller annen måte å lage hav på...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Particles
» Realflow og Cinema

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: Ønske tutorials-
Gå Til: