C4DNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
C4DNorge

Cinema 4D forum for norske brukere. Tutorials og tips.
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Norsk C4D forum

Go down 
+2
bonsak
Hjelvik
6 posters
AvInnlegg
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeTor Nov 30, 2006 9:52 pm

Hei C4D brukere!
Som dere altså skjønner er den norske folkemengden av Cinema 4D brukere klare til å revulosjonere Norge med det første norske C4D forumet!
Håper dere vil trives her! Very Happy
Til Toppen Go down
bonsak




Antall Innlegg : 1

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeSøn Des 03, 2006 10:33 pm

Hei
Hyggelig at det finnes andre c4dbrukere i norge.
Håper dette kan bli noe.
Jeg skal hvertfall følge med.
Tvi tvi!

mvh
Bonsak Schieldrop
www.racecar.no
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeSøn Des 03, 2006 10:36 pm

Hei og velkommen til forumet, Bonsak Very Happy
Til Toppen Go down
castroman




Antall Innlegg : 3

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeMan Des 04, 2006 2:42 am

Ja vi får håpe det bare blir fler av oss. Ser ut som man er i fåtall her til lands.
Til Toppen Go down
ztratoz90




Antall Innlegg : 53
Age : 33
Localisation : Verdal, Norge

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeMan Des 04, 2006 2:27 pm

det er sikkert mange som driver med 3d i norge, mn ikke alle publiserer det de lager...
Til Toppen Go down
http://www.allebarna.no
Sakalav
Admin
Sakalav


Antall Innlegg : 15
Age : 55
Localisation : Samnanger (Bergen)

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeMan Des 04, 2006 6:25 pm

Gratulerer med ny side og bra tiltak :-)

Nå kan ikke jeg noe særlig om Cinema 4D, men har fått en viss føling med hva det er da.
Har vert innom Storedyret, men du kan vel telle på en hånd hvor mange innlegg det er der som er C4D relatert, så jeg må jo si at dette er et etterlengtet forum for min del.

Klarer meg endelig på engelsk, men det er altid greit å ha noe på sitt eget språk da.
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeMan Des 04, 2006 6:37 pm

Hei Sakalav.
Velkommen til forumet! På storedytet er det så og si bare 3d Studio Max og Maya brukere. De blir i alle fall klart overlegene i forhold til resten!
Heldigvis er denne siden opprettet! Smile

Når det kommer til tutorials så kommer vi til å lage de på engelsk fordi det sikkert er mange andre i verden som kommer til å se dem. Det kan blant annet hende at noen fra www.c4dcafe.com kommer innom og ser Cool
Til Toppen Go down
Fakeninja




Antall Innlegg : 1

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeMan Des 04, 2006 11:32 pm

Neimenn se her... kult med norsk C4D forum, har lenge lett etter sted å finne hjelp når jeg loker i cinema Smile
Til Toppen Go down
Hjelvik
Admin



Antall Innlegg : 81

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeMan Des 04, 2006 11:44 pm

Du har kommet til rett sted Smile
Velkommen til forumet forresten!
Til Toppen Go down
ztratoz90




Antall Innlegg : 53
Age : 33
Localisation : Verdal, Norge

Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitimeTir Des 05, 2006 12:22 pm

dette er revolusjon.
Det hadde vært fint med lagringsplass på denne siden, en annen som foreslo det også, men det ordner seg sikkert, eller hva admin ? Smile

driit bra side uansett synes jeg Smile
Til Toppen Go down
http://www.allebarna.no
Sponsored content





Norsk C4D forum Empty
PosteTema: Re: Norsk C4D forum   Norsk C4D forum Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Norsk C4D forum
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Norsk Cinema 4D interesse

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
C4DNorge :: C4D :: Nyheter-
Gå Til: